Przejdź do głównej treści strony
Invest in Lubań
23-09-2024

Zapytanie ofertowe o cenę uzupełnienia ubytku w drodze wewnętrznej należącej do SSEMP S.A. w Podstrefie Lubań przy ulicy Gazowej.

Kamienna Góra, dnia 20 wrzesień 2024 roku

 

ZAPYTANIE OFERTOWE O CENĘ

uzupełnienia ubytku w drodze wewnętrznej należącej do SSEMP S.A.
w Podstrefie Lubań przy ulicy Gazowej

Specjalna Strefa Ekonomiczna Małej Przedsiębiorczości S.A.

z siedzibą ul. Papież Jana Pawła II 11A, 58-400 Kamienna Góra

NIP: 614-14-72-974, REGON 230820274

Strona: www.ssemp.pl

email: strefa@ssemp.pl

tel. 75 645 20 30

zwraca się z zapytaniem ofertowym o cenę

uzupełnienia ubytku w drodze wewnętrznej należącej do SSEMP S.A.
w Podstrefie Lubań przy ulicy Gazowej

1.   Przedmiot zamówienia obejmuje:

a)  dojazd na miejsce i zabezpieczenie terenu prac;

b)  przygotowanie miejsca pracy do wykonania właściwych prac;

c)   uzupełnienie ubytku asfaltem według poniższej specyfikacji:

·         ubytek w kształcie litery „L” w pobliżu firmy Łużyce Beton o rozmiarach 320 cm x 200 cm położony na działce o numerze ewidencyjnym 2/37; AR_9; obręb 0004 Lubań (dokładne wymiary ubytku przedstawione są na załączniku graficznym nr 3, dodatkowo załącznik nr 4).

2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:

a)  posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia,

b)  znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

3.   Termin wykonania zamówienia: do dnia 18 listopada 2024 r.

4.   Zapytania o przedmiot zamówienia:

Wszelkich informacji udziela:

Jarosław Osmolak, tel. 75/ 645 20 30, kom. 660 691 561.

5.   Termin związania ofertą:

Składający ofertę pozostaje nią związany przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

6.  Sposób przygotowania oferty:

Należy wypełnić formularz ofertowy (załącznik nr 1) oraz oświadczenie (załącznik nr 2), które składają się na ofertę. Każdy z wyżej wymienionych załączników powinien być podpisany przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy.

7.    Kryteria i sposób oceny ofert:

    Kryterium ceny: najniższa stawka netto - 100%.

Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najniższą ceną netto, uwzględniającą wszystkie koszty, w tym koszt pracy ludzi, sprzętu oraz materiałów.

8.   Warunki płatności:

Wynagrodzenie będzie płatne przelewem na wskazany w formularzu ofertowym rachunek bankowy, w terminie 14 dni, licząc od dnia dostarczenia prawidłowo wystawionego przez Wykonawcę rachunku bądź faktury VAT. Za dzień zapłaty rozumie się dzień obciążenia rachunku Specjalnej Strefy Ekonomicznej Małej Przedsiębiorczości S.A.

9.   Termin i miejsce składania ofert:

Ofertę należy złożyć do dnia 3 października 2024 roku (czwartek) do godziny 15:30
w sekretariacie SSEMP S.A. (I piętro) ul. Papieża Jana Pawła II 11A, 58-400 Kamienna Góra lub przesłać na e-mail: strefa@ssemp.pl .

Zaleca się przed przystąpieniem do sporządzenia oferty dokonanie wizji lokalnej miejsca realizacji przedmiotu zamówienia.

Zaniechanie przeprowadzenia przez Wykonawcę wizji następuje na jego ryzyko i odpowiedzialność.

Zamawiający zastrzega sobie prawo do zamknięcia procedury wyłonienia Wykonawcy bez wybrania którejkolwiek z ofert, bez podania przyczyny, na każdym etapie postępowania.

10.  Inne warunki właściwe dla przedsięwzięcia:

a)    Integralną częścią niniejszego zapytania ofertowego są również załączniki o numerach 3, 4 i 5 przedstawiające ubytki w asfalcie (zał. 3 i 4) oraz poglądową mapę z oznaczeniem tego miejsca (zał. 5).

b)    Wykonawca zobowiązany jest do współpracy z Zamawiającym oraz przedstawicielem firmy Łużyce Beton w zakresie ustalenia bezkolizyjnego dla inwestora harmonogramu realizacji prac naprawczych nawierzchni.

 

(KSSEMP) 

Załączniki

Nasza witryna wykorzystuje pliki cookies, m.in. w celach statystycznych. Jeżeli nie chcesz, by były one zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki. Więcej na ten temat...